Reklama

Mather Communications připravuje novou kampaň pro Českou pojišťovnu

Nové úrazové pojištění s výplatou peněz již po diagnóze je hlavním sdělením nové kampaně, kterou pro Českou pojišťovnu realizuje agentura Mather Communications, jež je součástí komunikační skupiny Mather. Velmi netradiční zpracování jednozáběrového reklamního spotu doplní komunikace na pobočkách České pojišťovny.

Kampaň, která představuje nové úrazové pojištění, má především za cíl odlišit tento produkt od stávajících pojištění, u kterých pacient čeká na vyplacení peněz až do konce své léčby „V životě jsou situace, kdy nechcete čekat. Oceníte rychlou reakci – rychlou pomoc. Proto naše nové úrazové pojištění umožňuje klientům rychlé vyplacení peněz, a to již po diagnóze,“ upřesňuje Lucie Brichová, ředitelka odboru marketingové komunikace České pojišťovny a zároveň dodává: „Hlavní myšlenku kampaně chceme prezentovat s nadsázkou.“ Odlehčení jinak vážného tématu, jakým je úrazové pojištění, nabízí reklamní spot, ve kterém se mladý muž po klopýtnutí na schodech za zvuku valčíku dokutálí až do nemocnice, kde mu k jeho překvapení do čerstvě ošetřené ruky v sádře vloží sympatický pracovník pojišťovny peníze.

Celý spot byl natáčen netradičně jedním záběrem, což vyžadovalo speciální přípravu. Celá scéna, tak jak ji vidíme v reklamě, byla postavena v barrandovském ateliéru č. 10, kde se natáčela řada hollywoodských velkofilmů. Režie reklamního spotu se ujal renomovaný londýnský režisér Albert Kodagolian ve spolupráci s Jiřím Ostrým, který jinak pracuje výhradně se zahraničními produkcemi. Scénu připravoval Martin Krejzlík a za kamerou stál Stuart Graham. Scénář TV spotu připravil kreativní tým Mather Communications v čele s Jiřím Langpaulem, produkci zajistila společnost Filmservice.

Natáčení reklamy na nové úrazové pojištění se nemůže obejít bez kaskadérů. Natáčení asistoval tým kaskadérů Ladislava Lahody, kteří mají zkušenosti například s filmem Titanic. Jedním z odvážných kaskadérů je i hlavní hrdina spotu, který padá ze schodů. Pád je skutečný a představitel mladého muže padajícího ze schodů David Lištván se takto skutálel zhruba patnáctkrát. Až pak ho filmaři zavěsili na lana pro druhou část spotu.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!