Společnost Kenvelo spouští vysílání vlastního in-store/internetového rádia. To lze slyšet nejen ve všech prodejnách společnosti v ČR, SR a Rumunsku, ale také na portálu www.abradio.cz. Rádio pro Kenvelo je jednou z úspěšných aplikací produktu MyABradio společnosti LIMEMEDIA a.s.
Spuštění K-Radia předcházel několikaměsíční interní provoz na pobočkách společnosti v ČR, SR a v Rumunsku. Nyní je vysílání této in-store stanice dostupné i široké veřejnosti na internetu – jednak prostřednictvím portálu abradio.cz, který zastřešuje vysílání několika desítek internetových rádií, jednak v nejbližší době přímo na webu společnosti Kenvelo. Jen v prodejní síti Kenvelo slyší vysílání rádia denně 125 000 zákazníků.
Kenvelo preferuje před klasickým oznamováním „Vážení zákazníci, pozor …“ formát, který naplní obchody společnosti kvalitní hudbou ve stylu FM rádií. Výsledkem je K-Radio, které dodržuje formát moderních hitových rádií, se zaměřením na cílovou skupinu zákazníků, se standardním zvukovým obalem a rozhlasovou rotací hudby. Stejně jako běžné FM stanice, i K-Radio nabízí reklamní časy pro spotové kampaně třetím stranám, prostor pro propagaci svých partnerů či speciálních akcí.
Realizaci projektu zajistily společnosti LIMEMEDIA a.s., Polo Media Partners a Soundflower. Při hledání zvukové identity stanice dbaly společnosti Polo Media Partners a Soundflower důsledně na demografické rozdíly, dobré jméno společnosti, místní mediální aktivity i na rozpočet. K-Radio tak má například různé formáty stavby vysílání podle životního stylu a posluchačských zvyklostí zákazníků v jednotlivých zemích a pochopitelně zvukový obal a spoty v místím mateřském jazyce.
-red-