Retail Summit, setkání klíčových hráčů středoevropského obchodu, vstupuje do svého 15. ročníku. Vzhledem k tomu, ze tato odborná a společenská událost doprovází náš moderní obchod prakticky od jeho zrodu v polovině 90. let, je toto jubileum jistě nejvhodnější platformou pro zhodnocení dosavadních vývojových trendů a zejména pro intenzivní diskusi o tom, jak dál.
Není pochyb o tom, že obchodní trh čekají další radikální změny. Jejich potenciální intenzitu může naznačit pohled zpět: ano, první ročník summitu v roce 1995 skutečně proběhl v době, kdy našemu obchodnímu trhu vládly lokální podnikatelské skupiny vzešlé z privatizace a hypermarket a diskont byly ještě pro většinu populace neznámá slova. Máte dostatek fantazie si představit, co vás čeká v nadcházejícím období? Ambicí jubilejního Retail Summitu 2009 je podpořit tyto vaše úvahy prostřednictvím co nejvíce námětů a informací. V programu proto bude představena řada nejnovějších trendů v oblasti poptávky i nabídky včetně technologických novinek a best practices. Atraktivní částí Retail Summitu 2009 nepochybně bude CEO panel, ve kterém budou budoucnost obchodního trhu diskutovat jeho nejvýznamnější aktéři.
Klíčovým řečníkem jubilejního summitu bude Noel Robbins (CEO, Tesco Central and Eastern Europe), který naváže na velmi úspěšnou sérii vystoupení mezinárodních top managerů maloobchodních firem z minulých ročníků. Stručně shrnuto: Retail Summit 2009 bude výjimečnou událostí pro všechny, kteří se aktivně připravují na budoucnost a její výzvy. Chcete být u toho? Zapište si prosim do vašich diářů již nyní 3.-4. února 2009.
Základní fakta o Retail Summitu 2009
Tuto událost evropského formátu připravuje společnost Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysokou školou ekonomickou Praha a časopisy Moderní obchod a TextilŽurnál. Informace o přípravách summitu jsou průběžně zveřejňovány na www.retail21.cz/summit.
-red-