Největší kanadská farmaceutická firma APOTEX uvádí na český trh novou řadu kvalitních a účinných potravinových doplňků. Na podporu svých dvou nových přípravků – probiotika APO-Lactobacillus 10+ a extrakty z léčivé rostliny aloe vera APO-ACTIValoe, spustil komunikační kampaň zahrnující nadlinkovou reklamní kampaň, TV sponzoring i PR aktivity.
„Odborníci si jméno APOTEX spojují především s vysokou kvalitou léků, které dodáváme na trh. Nově jsme se rozhodli náš sortiment rozšířit o potravinové doplňky, které odpovídají současným trendům zdravého životního stylu, pomáhají předcházet nemocem a podporují jejich léčbu,“ řekl k uvedení na trh nových přípravků manažer PR a komunikace APOTEX (ČR) Ladislav Pavlík. „Spotřebitelé naše výrobky snadno poznají, všechny totiž začínají na předponu APO. A ta se také stala hlavním prvkem naší hravé komunikační kampaně, která je založena na konceptu „Před APO“,“ doplnil Pavlík.
Nadlinková kampaň, kterou pro Apotex připravila agentura Bison & Rose, zahrnuje tiskovou inzerci, letáky, POS materiály a také TV sponzoring. Diváci oblíbeného seriálu Ulice na TV Nova se s tímto způsobem podpory prodeje potravinových doplňků APO budou potkávat po celé září před začátkem vysílání tohoto pořadu.
Také za PR kampaní stojí agentura Bison & Rose. Jejím cílem bylo upozornit laickou veřejnost na atributy potravinových doplňků APO, kterými se odlišují od konkurenčních výrobků. Součástí série advertorialů určených do vybraných lifestylových titulů je i tzv. „zdravá“ křížovka, při jejímž vyluštění a zaslání správné tajenky přes sms mohou čtenáři vyhrát vzorky nových preparátů.
S přednostmi doplňků stravy APO a účinky probiotik seznámil Apotex také zástupce médií z převážně lifestylových titulů na slavnostním uvedení na trh na začátku září. Pro tuto příležitost zvolil netradiční prostředí wellnessu a lázní pražského hotelu Hoffmeister. Setkání ladil do zdravého životního stylu také volbou občerstvení z kuchyně oblíbených Bio Café.
-red-