Marketing

Dárkové poukázky Ticket Compliments – vhodný dárek nejen pro zaměstnance

Dárkové poukázky se u nás všeobecně těší velké oblibě. Jejich výhodou je pestrá škála možností využití a také nenáročná administrativa spojená s tímto dárkem. Právě díky těmto kladům jsou dárkové poukázky častou volbou manažerů, kteří chtějí motivovat prodejní tým či budovat vztahy se zákazníky. Narozdíl od peněžních bonusů pro prodejce, dárkových předmětů nebo slev pro věrné zákazníky nabízejí dárkové poukázky obdarovanému plnou volnost výběru. Řeší tedy základní problém, který má snad každý, kdo chce někoho potěšit dárkem: „Co by mu asi udělalo největší radost?“ Dárková poukázka Ticket Compliments se tak může stát nejen součástí balíčku benefitů pro zaměstnance, ale také nejrůznějších věrnostních programů.

Udržet si stávajícího zákazníka je až sedmkrát levnější, než získat zákazníka nového. To je hlavní důvod, proč velké firmy investují značnou část svých marketingových rozpočtů do věrnostních programů pro obchodní partnery nebo konečné spotřebitele. Dlouhodobě budovaný pozitivní vztah ke značce šíří dobré jméno firmy, snižuje fluktuace zákazníků a motivuje k dalším nákupům. Pokud firma nechce investovat prostředky do rozsáhlého motivačního nebo věrnostního programu, má dnes k dispozici efektivní a levné řešení, které představují právě dárkové poukázky.

Peníze či mikina s logem firmy?

Ačkoliv je podle výsledků průzkumů většina osob zodpovědných za motivační programy u nás přesvědčená, že nejlépe motivují peníze, nese s sebou tato forma odměňování řadu nevýhod. Jednou z hlavních je například nulová návaznost na značku, neboť peníze si nelze spojit s žádnou konkrétní značkou či firmou. Další variantou odměňování mohou být reklamní předměty, které jsou také oblíbenou formou prémií. Reklamní předměty už je sice možné spojit s konkrétní značkou, ale zase není snadné vybrat takový předmět, který by obdarované opravdu potěšil, nepůsobil „lacině“ a dokázal motivovat osoby k zapojení do programu.

Dárková poukázka – dárek podle vlastního výběru

Firmy, které se rozhodnou využít do svých programů poukázky, mají v dnešní době pestrou možnost výběru. Například dárková poukázka Ticket Compliments představuje tzv. multiznačkovou poukázku, kterou je navíc možné personalizovat. Běžně se poukázky mohou označit logem společnosti/výrobku nebo přímo jménem výherce či názvem věrnostního programu. Až do uplatnění poukázky tak má výherce značku stále na očích a posiluje se jeho motivace pro další účast v soutěži. Hodnotu poukázky je možné flexibilně odstupňovat přesně podle potřeb programu. Je možné například věnovat poukázku přesně v hodnotě 1% dosaženého prodeje. Je-li dosažený prodej 36.957 Kč, je možné předat poukázku v hodnotě 369 Kč. Poukázka Ticket Compliments Dárkový v sobě navíc ukrývá nejrozmanitější možnosti výběru dárku. Díky velmi široké nabídce sítě, ve které je možné tuto poukázku uplatnit (tvoří ji například prodejny knih, prodejny hudebních a filmových nosičů, klenoty, prodejny obuvi, módního oblečení a mnoho dalších zajímavých míst) je poukázka vhodná skutečně pro každého a obdarovaný si za tyto poukázky jistě vybere ten nejlepší dárek dle svého vkusu.

V porovnání s jiným typem odměn je motivační program s poukázkami velmi efektivní a organizačně nenáročný. Poukázka je kvalitní komunikační médium a má velmi pozitivní a dlouhodobý vliv na udržení a budování vztahů mezi zákazníkem a společností.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!