· Po úspěšné jarní kampani startuje UniCredit Bank od 1. září 2008 další vlnu CLV, televizní a rozhlasové reklamy. · Zářijová kampaň kombinuje podporu osobních kont (TV) a produktovou kampaň (CLV, rozhlas) upozorňující na přednosti Business Konta, které je určeno pro podnikatele a malé a střední firmy. · Obě kampaně komunikují osobní přístup ke klientům a flexibilitu produktů. · Tváří televizní reklamy je opět známý herec Karel Roden.
V průběhu září uvidí diváci ČT1, ČT2 a Novy televizní spot UniCredit Bank, jehož hlavním protagonistou bude Karel Roden. „Během uplynulých měsíců jsme dokázali, že jsme silnou bankou pro silné osobnosti. Nyní posouváme naši komunikaci k výhodným nabídkám konkrétních bankovních produktů,“ uvedl Prokop Holeček z marketingového oddělení UniCredit Bank.
V televizním spotu banka komunikuje nabídku osobních kont pro nepodnikající osoby, které ocení bankovní účty s individuálním přístupem, rády ušetří a užijí si přitom maximální pohodlí.
Druhá produktová kampaň na Business konto, využívající CLV, rozhlas, plakáty a letáky, pracuje s mezinárodním komunikačním konceptem UniCredit „Maybe“ (Možná), který UniCredit Bank představila již během letní kampaně na poplatky za výběry z bankomatů v zahraničí.
Nabídka Business Konta umožňuje cílové skupině malých a středních firem a podnikatelů volit nastavení konta tak, aby vyhovovalo aktuálním potřebám firmy. Poselství reklamní kampaně je: nenecháme vám přerůst starosti s firemními financemi přes hlavu, přizpůsobíme se vám i vašim požadavkům. Celou kampaň velmi trefně dokresluje tisková reklama, jejímž motivem je žirafa, která se nevešla do objektivu fotografa.
-red-