Asseco Czech Republic vyhrálo dvoukolové výběrové řízení na dodavatele IT služeb formou outsourcingu, které vypsala poradenská společnost Fincentrum. Ta si od zakázky slibuje, že dojde k výrazné úspoře jejích lidských zdrojů, zkvalitnění IT služeb a prohloubení know-how, které přispěje k dalšímu rozvoji firmy.
Jiří Folprecht, manažer útvaru Outsourcingu společnosti Asseco Czech Republic, tento úspěch komentuje slovy: „Vážím si toho, že budeme moci poskytnout naše služby právě Fincentru. Je to společnost, která se v současné době velmi dobře rozvíjí a my se chceme na jejím rozvoji podílet. Předpokládám, že nám tento projekt přinese silný potenciál do budoucna.“
K podpisu smlouvy s Fincentrem by mělo dojít v průběhu září, samotná zakázka pak začne 1. října. Asseco Czech Republic svému novému zákazníkovi nabídlo, že bude moci využívat jeho vlastního help desku. Zároveň se zavázalo, že z důvodu zachování kontinuity převezme do svého stavu jednoho jejich IT zaměstnance.
„Myslím si, že podpora klientů IT formou help desku a tím i společné řízení služby je dobrý krok, který bychom chtěli u svých zákazníků dále podporovat a rozvíjet,“ vysvětluje Jiří Folprecht.
Miloň Miller, generální ředitel Fitcentra, k tomu dodává: „Pro společnost Asseco Czech Republic jsme se rozhodli nejenom proto, že nám nabídla zajímavou cenu, ale zejména proto, že její nabídka byla opravdu komplexní. Zahrnovala jak měřitelné aspekty, tak i aspekty, které nám zajistí další rozvoj v této oblasti dle našich potřeb.“
-red-