Prodejce dětských nápojů Kubík – společnost MASPEX Czech – spouští v září velkou promotion akci spojenou s populárním dětským seriálem Scooby Doo společnosti Warner Bros. Akce potrvá do ledna roku 2009. Je primárně určená pro děti od 4 do 14 let, na její podporu je připravena televizní a tisková kampaň, speciální www stránky a POS materiály. Nápoje Kubík získají pro toto období také speciální etikety a víčka.
Během akce budou děti sbírat celkem 26 nálepek postaviček ze seriálu Scooby Doo, které najdou pod etiketami nápojů Kubík 0,33 l a Kubík Play. Tyto nálepky si budou moci lepit do SuperAlba Scooby Doo. To získají ve vybraných obchodech po zakoupení jakýchkoli dvou nápojů Kubík, bude také přibaleno u vybraných dětských časopisů nebo se dostane k letošním prvňáčkům v rámci samplingového projektu Školák.
„V tomto projektu spojujeme dětské nápoje Kubík s oblíbenou partou Scooby Doo. Cílem bylo připravit atraktivní, pro děti zajímavou promoci s Kubíkem v druhé polovině roku,“ říká brand manažerka značky Kubík společnosti MASPEX Czech Vlasta Dejmková a dodává: „Děti dostanou atraktivní dárek v podobě SuperAlba s okénky pro sběr samolepek, s charakteristikou jednotlivých členů rodiny Scooby Doo a spoustou hádanek a rébusů. Věřím, že SuperAlbum děti zaujme a zapojí se do sbírání.“
Řada nápojů Kubík 0,33 l ve skle pak bude mít vedle promočních etiket také kreslené rébusy na rubové straně etikety a speciální uzávěry s portréty jednotlivých členů party Scooby Doo.
Televizní kampaň na podporu promotion akce poběží od poloviny září do poloviny října a spoty uvidí diváci na televizích Nova a Prima. Originál spotu vytvořila v Polsku agentura Saatchi & Saatchi, českou adaptaci spotu připravila agentura Mediarex.
Tisková kampaň bude v září až listopadu probíhat ve vybraných dětských časopisech. Na adaptaci POS materiálů a vizuálů inzerátů pracovalo studio Noes, prostor v médiích zajišťuje agentura OMD.
Veškeré detaily o akci najdou zájemci na speciálních internetových stránkách v rámci webu www.medakubik.cz. Děti si zde budou moci zkontrolovat chybějící samolepky či víčka, zjistit kde seženou SuperAlbum a budou tu připraveny další rébusy a hádanky.
„Tato akce představuje naši hlavní aktivitu na podporu prodeje nápojů Kubík v letošním roce,“ vysvětluje Vlasta Dejmková. Stejnou promotion akci již mateřský holding MASPEX s úspěchem realizoval v jiných zemích, kde prodává dětské nápoje Kubík, například v Polsku.
Kubík je dětský ovocný nápoj na bázi mrkve neobsahující barviva, konzervační látky a s přídavkem pouze přírodních cukrů glukózy a fruktózy. Kromě České republiky se pod lokálními názvy prodává ve více než 20 zemích.
-red-