Setkání na moři a několikadenní plavbu na šestnáctimetrové jachtě po Jaderském moři uspořádala pro vybrané distributory a partnery společnosti Samsung marketingová agentura Amden. Chorvatsko nabídlo posádce svůj půvab a krásu se všemi tradicemi jak na moři, tak na souši.
Účastníci se nalodili ve starobylém Zadaru a vyrazili směrem k ostrovu Murter, který nabízí bohaté zážitky z rozmanitého podvodního života. Plavba pokračovala přes městečko Skradin, vstupní bránu do blízkého Národního parku Krka, s úžasnou podívanou na divoké vodopády a kaskádovitá jezírka stejnojmenné řeky. Posledním bodem v itineráři cesty bylo rušné letovisko Severní Dalmácie – Biograd na Moru, který byl po dlouhá staletí sídelním a korunovačním městem chorvatských králů. V dnešní době láká atraktivními plážemi, zátokami a moderním jachetním přístavem, který byl pro české „námořníky“ jejich cílovou stanicí.
Plavba probíhala pod zkušeným vedením ostříleného mořského vlka, viceprezidenta Slovenské asociace námořního jachtingu kapitána Miloše Kotlárika, po celou dobu vzorně pečujícího o bezpečí všech zúčastněných. Pohodlné a moderně zařízené kajuty se staly pro pasažéry útočištěm nejen v době odpočinku, ale i ve chvílích, kdy moře právě neukazovalo svou nejvlídnější tvář. „I přes nepřízeň počasí v druhé polovině pobytu se nám, soudě podle reakcí účastníků, podařilo uspořádat krásnou a nezapomenutelnou akci,“ konstatovala Zuzana Frašová, projektový specialista agentury Amden.
-red-