Dětský nápoj Kubík Play, který na českém trhu prodává společnost MASPEX Czech, se zúčastní samplingového projektu Školák II. V jeho rámci dostane 50 000 prvňáčků, kteří letos poprvé zasednou do školních lavic, dárkový balíček tvořený vzorky produktů zúčastněných firem. Zářijového projektu se zúčastní osm firem, převážně z FMCG odvětví.
MASPEX Czech do každého balíčku kromě jednoho balení Kubíka Play dodá také letáček informující o hlavních benefitech tohoto nápoje (absence umělých barviv, konzervačních látek a přidané sacharózy – to ocení zejména maminky školáků) a také Super album Scooby Doo. To umožní školákům účast ve spotřebitelské soutěži Kubík – Scooby Doo, kterou MASPEX Czech pořádá v posledním čtvrtletí roku.
„Již jsme se účastnili první vlny projektu Školák, kdy jsme letos v lednu nabídli Kubíka Play dětem u zápisu do škol. V zářijovém projektu tak oslovíme zbytek populace malých školáků, ke kterým se naše výrobky zatím nedostaly,“ vysvětluje brand manažerka značky Kubík společnosti MASPEX Czech Vlasta Dejmková a dodává: „Tomuto projektu přikládáme poměrně velký význam. Jde o neotřelou cestu jak oslovit vybranou cílovou skupinu a nabídnout jim naše nápoje k ochutnání. Současně jsme druhou vlnu Školáka využili k distribuci výherních alb Kubík Scooby Doo, čímž chceme přitáhnout děti k naší soutěži.“
Nápoje Kubík se dostanou k dětem ještě v prosinci, a to v rámci projektu Rarášek, který přinese dětem z mateřských škol dárky k Mikulášské nadílce.
Kubík Play je dětský ovocný nápoj na bázi mrkve neobsahující barviva, konzervační látky a přidaný řepný cukr. Kromě České republiky se pod lokálními názvy prodává ve více než 20 zemích.
Samplingový projekt Školák připravuje agentura Event Marketing. Zářijového projektu Školák se kromě společnosti MASPEX Czech účastní ještě firmy Ferrosan, GeoBohemia, Komerční banka, Kraft, Mladá fronta, Pharmix a Zentiva.
-red-