Internetový obchod KASA.cz svými tržbami dokazuje, že dny internetového obchodu teprve přichází. Oproti loňskému roku se jim tržby v české republice zvedly o 110 milionů korun a počet vyřízených objednávek se navýšil o neuvěřitelných 95,7 procent.
Mezinárodní skupina KASA.cz výrazně zvýšila své tržby. Nejvyšší nárůst zaznamenala v České republice, kde se v porovnání s rokem 2007, tržby za první pololetí roku 2008 zvedly o 110 milionů korun. Kompletní tržby celé skupiny pak vzrostly o 38 procent. Navýšil se také počet vyřízených objednávek, který se v České republice oproti roku 2007 zvedl o 95,7 procent. V zahraničí byl průměrný nárůst počtu objednávek 54 procent. Tyto parametry tedy jasně svědčí o tom, že internetový obchod i po několika letech extrémního růstu stále vzkvétá.
Internetovému obchodu také velmi napomáhají příznivé okolnosti posledních let, zejména stále stoupající počet uživatelů internetu a stoupající aktivita stávajících uživatelů internetu. „Udžet meziroční růst obratu v desítkách procent při cenové erozi, která na trhu panuje je velmi obtížné a zejména proto jsme s výsledkem spokojeni. Transparentnějším ukazatelem našeho růstu je proto počet vyřízených objednávek, jelikož tento ukazatel není tolik ovliněn vnějšími vstupy, “ komentuje Martin Kasa, ředitel společnosti KASA.cz.
„Kurz koruny vůči dolaru a euru snižuje ceny importovaného zboží do České republiky a nižší ceny jsou hnacím motorem nákupů spotřebitelů. Rosteme však výrazně rychleji něž konkurence, což je pro nás v tak konkurenčním prostředí jako je český internet velkým úspěchem. Nárůst našich tržeb vznikl především díky aplikaci nových marketingových postupů a také díky zkvalitnění našich služeb zákazníkům při prodeji. Svou roli pak také hraje zefektivnění marketingových výdajů a logistických procesů.“ dodáva Martin Kasa.
-red-