Za každou platbu Maxkartou u obchodníků, kterou provedou klienti Poštovní spořitelny v měsíci srpnu, předá banka jednu korunu na projekt, jehož cílem je finanční podpora výstavby multifunkční tréninkové kanceláře pro zdravotně znevýhodněné studenty.
Příjemcem daru bude Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené, Janské Lázně. „Přechod do samostatného běžného života je pro zdravotně znevýhodněné mladé spoluobčany velmi náročný. Vzdělávání a možnost vykonávání odborné praxe při studiu může tento proces výrazně usnadnit,“ zdůvodňuje Jitka Švejcarová, manažerka společenské odpovědnosti Poštovní spořitelny, zaměření právě na vybraný projekt.
PS chce touto akcí, jež je součástí dlouhodobé strategie společensky odpovědného chování banky, motivovat své klienty k co nejčastějším platbám Maxkartou. „Maxkarta je jednou z nejrozšířenějších platebních karet na trhu. Každý měsíc se počet uskutečněných transakcí zvyšuje, proto věříme, že konečný příspěvek na projekt bude velmi atraktivní,“ doplňuje Miroslav Seidl, výkonný ředitel segmentového a strategického marketingu.
V oblasti karet patří Poštovní spořitelna mezi největší inovátory. Maxkarta byla první čipovou kartou na trhu, navíc nabízí aplikaci pro obsluhu účtu na kterékoli poště. PS společně s ČSOB spustila jako první banka v ČR CashBack, nabízí také u všech svých karet věrnostní program. Poštovní spořitelna v současné době spravuje přes jeden milión platebních karet.
Aktuální kampaň podtrhuje základní princip společenské odpovědnosti Poštovní spořitelny. Tím je propojení vlastního obchodu s pomocí tam, kde je potřeba. „Chceme si být s partnery vzájemně prospěšní a společenské problémy řešit efektivně a přímo u zdroje. Pokud se nám k pomoci podaří přesvědčit i naše klienty, dosáhneme mnohem výraznějšího efektu,“ uzavírá Seidl.
-red-