Víte, s kým pečou vaše děti? Ke zdravému vývoji vitamíny nestačí. Život to umí dětem pěkně osladit. Tyto a mnohé další claimy můžete spatřit ve vybraných obchodech Tesco až do poloviny listopadu.
Zákazníky obchodů Tesco během letních a podzimních nákupů provází masivní POS kampaň, doplněná rozhlasovou reklamou. Autorem vtipných dvojsmyslných claimů je agentura DDB. Každý slogan je umístěn v oddělení, který je jeho obsahové náplni nejblíže – v cukrovinkách, v pečivu, u mrazáků, v oddělení ovoce a zeleniny, atd.
Proč zrovna Tesco?
Smyslem kampaně je upozornit na různá nebezpečí a problémy, kterým jsou vystaveny děti a dospívající a které jim pomáhá řešit Linka bezpečí. Právě Linka bezpečí se stala partnerem letošního ročníku Tesco Charita roku. Úkolem Tesco Charity roku 2008 je o této oblasti poskytnout co nejvíce informací veřejnosti i vlastním zaměstnancům a s jejich pomocí získat co největší finanční podporu. Hlavní náplní projektu je celorepubliková veřejná finanční sbírka, která probíhá ve vybraných obchodech Tesco po celé ČR. „Našim cílem je, aby se o činnosti Sdružení Linka bezpečí dozvědělo co nejširší spektrum lidí,“ říká Eva Williams, členka představenstva společnosti Tesco Stores ČR a. s. a dodává: „V obchodech Tesco jsou umístěny pokladničky, do kterých zákazníci mohou přispět, projekt je doprovázen informační kampaní, která zákazníky při nákupech upozorňuje na to, co tíží dnešní děti a mladé lidi.“
Ve vybraných obchodech Tesco ve všech krajských městech připravilo Sdružení Linka bezpečí navíc informační a prodejní stánky, ve kterých jsou příchozím k dispozici proškolení brigádníci, a to vždy od pátku do neděle jedenkrát v měsíci. Zákazníci si zde mohou koupit drobné dárkové předměty a podpořit tak činnost Sdružení Linka bezpečí.
Vybrané prodejní sbírkové předměty jsou obrandovány symbolem čárového kódu, jehož číslo je zároveň telefonním číslem Linky bezpečí. Autorem tohoto nápadu je rovněž agentura DDB, která se věnuje charitativní reklamě dlouhodobě v rámci celosvětové agenturní sítě.
Jak přispívat na konto Tesco Charity roku?
Na sbírkové konto Sdružení Linka bezpečí může veřejnost přispět příspěvkem do sbírkových pokladniček v obchodech Tesco, zakoupením sbírkového předmětu na informačních stáncích, převodem na sbírkový účet, či zasláním dárcovské SMS ve tvaru DMS LINKABEZPECI na číslo 87 777.
Co je Tesco Charita roku?
Tesco Charita roku je projekt, který má za úkol podpořit každý rok jednu neziskovou organizaci pracující na poli sociální či zdravotní péče Oganizace, která se stane partnerem projektu Tesco Charita roku, má možnost se během půlročního trvání projektu představit ve všech obchodech Tesco, informovat zákazníky o náplni své práce a přesvědčit je, aby přispěli svými penězi do veřejné sbírky na předem určený účel. V obchodech jsou zákazníkům k dispozici sbírkové pokladničky, do kterých mohou své příspěvky věnovat. Vybraná nezisková organizace má exkluzivní příležitost využít prostory obchodů Tesco pro prezentaci své činnosti za pomoci doprovodných akcí, které jsou plně v její režii, může využít i dobrovolníků k pořádání prodejních sbírek.
Sdružení Linka bezpečí pomáhá dětem v tíživých životních situacích
Posláním Sdružení Linka bezpečí je pomoc dětem a dospívajícím, kteří se cítí nějakým způsobem ohroženi, nebo hledají řešení svých osobních problémů v každodenním životě. Sdružení Linka bezpečí poskytuje nepřetržitou telefonickou krizovou intervenci, z níž nejznámější je bezplatná Linka bezpečí – 800 155 555 (od letošního června rovněž na celoevropském čísle 116 111) – největší a nejstarší dětská linka důvěry v ČR. Sdružení pracuje s finančními prostředky od firemních partnerů, z grantů a dotací i od jednotlivých dárců. „Účast v projektu Tesco Charita roku vnímáme jako významnou příležitost nejen rozšířit na veřejnosti povědomí o službách, které poskytujeme, ale zejména získat potřebnou finanční podporu na provoz našich krizových linek,“ říká Martin Balcar, ředitel Sdružení Linka bezpečí.
O Sdružení Linka bezpečí
Sdružení Linka bezpečí provozuje služby telefonické krizové intervence: Linka bezpečí 800 155 555 nebo 116 111 – primárně určena dětem a dospívajícím v těžkých životních situacích (nonstop bezplatný provoz z pevné i mobilní sítě); Linka vzkaz domů 800 111 113 a 724 727 777 – zaměřena zejména na děti na útěku z domova či ústavních zařízení (bezplatné volání z pevné sítě); Rodičovská linka 840 111 234 – pomáhá řešit dospělým výchovné problémy; Linka bezpečí Online – e-mailová poradna pomoc@linkabezpeci.cz; Chat Linky bezpečí pro děti v nouzi na http://chat.linkabezpeci.cz a nově zavedená poradna pro bezpečný internet Internet Helpline www.internethelpline.cz. Linka bezpečí přijímá a řeší 300-400 hovorů denně. Mezi hlavní témata volajících patří vrstevnické a rodinné vztahy, školní problémy, láska a partnerství, šikana a rasové problémy, týrání a zneužívání dětí. Sdružení Linka bezpečí zajišťuje při své práci absolutní anonymitu volajících klientů.
Více informací na www.linkabezpeci.cz.
-red-