Až do konce září agentura Mather Activation, součást komunikační skupiny Mather, a Česká pojišťovna potěší každého motoristu. V menších městech kolem 20 tisíc obyvatel oslovují dvoučlenné fly teamy na parkovištích u místních obchodů řidiče s nabídkou stíracích losů. Cílem promotion je podpořit touto formou prodej povinného ručení od České pojišťovny.
Na parkovištích u obchodů fly teamy rozdávají řidičům losy, se kterými každý vyhrává speciální dárek. Po setření políčka a vrácení zpět s kontaktními údaji motoristé obdrží velký nebo malý dárek – jednorázový alkohol tester, respektive vonítko do automobilu. Současní klienti povinného ručení ČP dostanou navíc věrnostní dárek, kterým je letní směs do ostřikovačů.
„Touto speciální letní promoakcí chceme oslovit potenciální klienty povinného ručení od České pojišťovny a zároveň poděkovat stávajícím klientům, kteří tento produkt již využívají, za jejich věrnost. Fly teamy se nám daří velmi efektivně oslovit cílovou skupinu klientů povinného ručení,“ seznamuje s akcí Petr Lešek, Senior Account Manager Mather Activation.
Fly teamy budou rozdávat výherní losy během 160 „promodní“ od července až do září. Objeví se ve všech regionech, a to zejména v menších městech s počtem obyvatel okolo 20 tisíc. Stanoviště dvoučlenného teamu v barvách České pojišťovny budou na parkovištích před místními obchody. Po obdržení losu a vyplnění kontaktních údajů soutěžící setře políčko a obdrží hned na místě speciální dárek.
-red-