Reklama

„Týdně kontrolujeme přes 10 000 cen. Vy už nemusíte“

„V době celosvětové inflace a růstu cen chceme ujistit naše zákazníky, že nízké ceny jsou naší prioritou. Proto je hlavním cílem naší právě odstartované kampaně seznámit zákazníky s týdenní a denní kontrolou cen. Zároveň je chceme ujistit, že v Tescu najdou ceny nejnižší, a že tento fakt si nemusí ověřovat u konkurence, protože my to uděláme za ně,“ říká Michal Štádler, marketingový ředitel Tesco Stores ČR a. s.

„Týdně kontrolujeme přes 10 000 cen. Vy už nemusíte“. Tak zní slogan, se kterým se budou lidé v následujících týdnech setkávat nejen v obchodech Tesco. Informační kampaň, která má za cíl seznámit zákazníky s cenovými programy řetězce, bude probíhat od 16. července po dobu šesti týdnů ve dvou vlnách. První, startující 16. 7., je postavena na komunikaci týdenní kontroly cen u 10 000 výrobků a druhá, která začne 28. 7., na komunikaci cenového programu „Garance nejnižší ceny“, který spočívá v každodenní kontrole cen vybraných produktů. Komunikaci podpoří nové výrazné grafické pojetí zdůrazňující číslovku 10 000.

Tesco v rámci komunikace použije různé nástroje marketingového mixu. „Ve spolupráci s agenturou Leo Burnett jsme připravili televizní reklamu, která poběží po tři týdny v prime time na ČT 1, TV Nova a TV Prima. Důležitou úlohu budou hrát POS materiály. Pro označení zboží budeme používat speciální terčíky a cenovky s výraznou číslicí 10 000, dále počítáme zejména s letáky, plakáty, samolepkami na pokladny a turnikety a poutači umístěnými na nákupních vozících. O kampani se budou samozřejmě moci dozvědět lidé i na našich webových stránkách,“ dodává Michal Štádler.

Do cenových programů, na něž je kampaň zaměřena, jsou zahrnuty výrobky, které jsou u zákazníků nejoblíbenější. Tesco nabízí dva cenové programy. První z nich sleduje týdně ceny více 10 000 položek. Porovnávány jsou ceny jak čerstvých, trvanlivých a bio potravin, tak spotřebního zboží včetně všech značek Tesco. Tesco sleduje ceny nejen u konkurenčních obchodních a diskontních řetězců, ale také u specializovaných a internetových prodejen. Následně jsou ceny výrobků nabízených v obchodech Tesco upravovány tak, aby byly nejnižší.

Druhý z cenových programů je nazvaný „Garance nejnižší ceny“. Ceny výrobků, zahrnutých do tohoto programu, jsou kontrolovány denně. Program je zaměřen na nejoblíbenější produkty každodenní spotřeby. V případě, že zákazník zjistí, že by stejné zboží zařazené v programu denní kontroly „Garance nejnižší ceny“ koupil u konkurence levněji, Tesco mu po předložení účtenky vrátí dvojnásobek rozdílu ceny zboží.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!