Reklama

Kampaň malajské Proximity zlomila rekordy

Neuvěřitelných 80 km se podařilo driblovat dobrovolníkům, kteří se zapojili do kampaně realizované malajskými agenturami Proximity Malaysia a BBDO pro Pepsi. Každý jednotlivec přitom dribloval 100 m, než předal míč dalšímu hráči. Kampaň se tak zapsala do malajské knihy rekordů.

Kampaň připravená pro Pepsi se uskutečnila uprostřed horečky, kterou způsobilo letošní Euro 2008, přičemž se do ní zapojilo téměř tisíc dobrovolníků včetně několika celebrit, jako jsou Faizal Tahir, David Lai nebo Adam Caruthers. Cílem driblování v režii značky Pepsi bylo vytvořit nový národní rekord – což se nakonec skutečně podařilo. Ke kampani se dokonce vyjádřil malajský ministr sportu, a to s přáním rekord v dalším roce opět překonat.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!