Agentura LEWIS Communications zpřístupnila novou online službu LEWIS Imagebank. Na stránce www.lewisimagebank.com nabízí ke stáhnutí přes tři tisíce profesionálních fotografií.
Záběry pocházejí z vlastní dílny LEWIS a nepodléhají licenci třetích stran. Agentura chce touto službou oslovit zejména PR oddělení firem, které se potýkají s nedostatkem vlastních ilustračních záběrů a stávají se tak pro média méně atraktivní.
„Ze zkušenosti víme, že nedostatečná vizualizace zpráv je brzdou externí komunikace mnohých českých firem. Jejich komunikační oddělení se mylně domnívají, že práce PR spočívá jen v produkci textů. LEWIS Imagebank právě jim nabízí rychlé a levné řešení,“ uvedl k nové službě Vítězslav Horák, ředitel LEWIS v Praze.
Obrázky jsou v databázi rozděleny do pěti kategorií. Zájemci zde naleznou ilustrace od byznysu přes životní styl až po technologie. Vyhledávání fotografií je možné na základě metadat, tedy názvu obrázků. K tomu je Imagebank vybavena funkcí RSS. Uživatelé se tak mohou velmi snadno dozvědět o rozšíření databanky o nové záběry.
LEWIS Imagebank je reakcí na aktuální trend vizualizace komunikace vůbec. „Kdo uplynulých 10 let sleduje mezinárodní vývoj layoutu tištěných médií, ví, že se média přiklánějí ke strategii méně textu a více vizuálních prvků. I ty nejkonzervativnější tituly, jako je například německý deník Frankfurter Allgemeine Zeitung, přistoupily v minulém roce k publikování barevných fotografií na titulní straně. PR agentury se s tímto fenoménem musí umět také vypořádat,“ dodává Vítězslav Horák.
– red –