Společnost MASPEX Czech s.r.o. spustila počátkem června kampaň a spotřebitelskou soutěž na podporu prodeje nápojů řady Original River.
Do ní patří nejprodávanější česká značka tonicu – Original River Tonic a zázvorová limonáda Original River Ginger Ale. „Hlavním cílem kampaně je podpora letní spotřebitelské soutěže, brandu Original River a jeho produktů,“ říká brand manažer značky Original River společnosti MASPEX Czech Kamil Varhánek a dodává: „Jde o první tak rozsáhlou kampaň věnovanou na budování této značky.“ Kampaň sestává z billboardové kampaně, rozhlasových spotů na Evropa2, spotřebitelské SMS soutěže a potrvá do konce srpna. Je zaměřena na cílovou skupinu mužů i žen ve věku 20 – 40 let.
Billboardovou kampaň reprezentuje 256 ploch soustředěných kolem velkých měst po celé České republice a kolem hlavních silničních tahů. „Billboardy budou vyvěšeny po celý červen a komunikujeme na nich hlavně spotřebitelskou soutěž, její ceny a samozřejmě také naši značku,“ vysvětluje Kamil Varhánek. Vizuál kampaně s ústředním motivem jedné z cen spotřebitelské soutěže (soudek ginu s pirátským šátkem) připravila agentura Identita, nákup ploch zajišťovala OMD.
Rozhlasové spoty běží výhradně na rádiu Evropa 2, protože jeho posluchačská základna koresponduje s cílovou skupinou Original River. Spoty komunikují opět spotřebitelskou soutěž plus dva hlavní produkty značky Original River. „Do rozhlasové komunikace jsme investovali asi polovinu celkových reklamních prostředků s jednoznačným cílem rychle a intenzivně zasáhnout naší cílovou skupinu,“ doplňuje Kamil Varhánek. Kreativu i produkci spotu zajišťovala opět agentura Identita.
Spotřebitelská soutěž probíhá do konce srpna a funguje na principu zasílání SMS zpráv se speciálními kódy vytištěných na etiketách lahví tonicu a zázvorové limonády Original River. Odesílatel 1000. SMS zprávy v každém týdnu obdrží cenu – originální pětilitrový dubový soudek ginu plus karton Original River Tonicu a Original River Ginger Ale. Celkem MASPEX Czech takto rozdělí 13 soudků. Hlavní cenou soutěže je zájezd v hodnotě 100 000 Kč ušitý „na míru“ dle přání výherce. Získá jej odesílatel celkem 20 000. SMS v pořadí. „V souladu se zaměřením našich značek jsme chtěli nabídnout spotřebitelům originální ceny. Hlavním mottem soutěže bylo ‚Vydejte se na cesty!‘,“uvádí Kamil Varhánek. Každý účastník soutěže proto také získá desetiprocentní slevu na zájezdy cestovní kanceláře Campana Tour.
Na podporu soutěže MASPEX Czech zprovoznil speciální web (www.originalriver.cz), kde zájemci najdou podmínky soutěže, informace o výhrách, o řadě nápojů Original River a jako cena pro všechny účastníky k soutěže je zde ke stažení pdf brožura s tipy na přípravu míchaných drinků, jejichž základem je právě tonic a zázvorová limonáda této řady. Drinky připravil profesionální barman speciálně pro tuto příležitost. Jejich jednotícím motivem je snadná příprava i v domácím prostředí. Nový web bude dále využívat komunikační synergie s webem www.evropa2.cz
Nápojovou řadu Original River vyrábí jeden z největších výrobců nealkoholických nápojů v ČR – firma Fontea ve Veselí nad Lužnicí. Ta stejně jako MASPEX Czech náleží do polské skupiny MASPEX Wadovice Group.
– red –