Agentura Advertures, která patří v České republice k významným firmám specializujícím se na on-line marketing, se stala součástí komunikačních skupin Ogilvy & Mather.
K ukončení akvizice došlo koupí majoritního podílu v této společnosti 11. července. Celkové revenue agentury Advertures činilo v roce 2007 1,5 mil. EUR.
Agentura Advertures byla založena v roce 2001 a v současné době má 28 zaměstnanců. Věnuje se především návrhům a realizaci řešení komunikačních kampaní v prostředí internetu. K jejím klientům patří například Ministerstvo zahraničních věcí České republiky, Vodafone, České aerolinie/Click4Sky, TescoStores ČR, Nokia nebo SUN Microsystem. „Spojením s agenturami ze skupin Ogilvy & Mather chceme pro naše společné klienty dosáhnout skutečně komplexní nabídky řešení marketingových kampaní propojením všech forem reklamní komunikace – od klasické reklamy až po inovativní kampaně na internetu,“ komentuje propojení agentur Peter Hameister, výkonný ředitel agentury Advertures. „S Ogilvy & Mather se nám otevírají trhy střední a východní Evropy,“ doplňuje Peter Hameister.
Význam internetu jako nejen komunikačního, ale stále častěji velmi efektivního obchodního kanálu neustále roste a patří k nejrychleji se rozvíjejícím. „Akvizicí Advertures jsme upevnili silnou pozici Ogilvy & Mather na českém reklamním trhu,“ upřesňuje Ladislav Báča, Chief Executive Officer Ogilvy & Mather Group Czech Republic. „Projekty realizované agenturou Advertures nás přesvědčily, že takto rozšíříme a zkvalitníme nabídku služeb pro naše klienty v této nejdynamičtěji se rozvíjející komunikační disciplíně,“ doplňuje Ladislav Báča.
Zapojením Mather Advertures patří do skupin Ogilvy & Mather nyní již celkem 13 agentur, které klientům nabízí kompletní řešení komunikačních kampaní – od klasické reklamy v televizi nebo tisku, přes například direct mail nebo public relations aktivity až po právě kampaně na internetu nebo prezentaci v místě prodeje.
– red –