Společnost British Airways spustila v České republice svůj nový věrnostní program On Business pro malé a střední podniky. Díky tomuto programu mohou společnosti i s pouze třemi cestujícími zaměstnanci získávat za své lety body, které může společnost následně využít na rezervace volných letenek nebo upgradů do vyšších cestovních tříd.
Malé a střední podniky představující až 99% z odhadovaných 19,3 miliónů firem v Evropské Unii, které jsou z hlediska ekonomiky důležité, a cestovní výdaje pro mnoho z těchto podniků mohou představovat po platech druhou nejvyšší nákladovou položkou.
Zaregistrováním se do programu On Business mohou menší a střední podniky lépe využít své cestovní rozpočty, a tak létat dále nebo umožnit cestujícím zaměstnancům upgrade do vyšší třídy. Například už za dva lety v třídě Club World do USA získá společnost jeden volný let v třídě Club Europe do Londýna. Za 5 letů v třídě Club World na Dálný Východ je možné získat dostatečné množství bodů na upgrade z třídy Club World do třídy First při šestém zpátečním letu na Dálný Východ.
„Program On Business je zaměřen na podporu cestovních potřeb malých až středních podniků, které nemohou využít benefity korporátních programů. Výhodou pro firmy je možnost získávat body za uskutečněné lety svými zaměstnanci, za které mohou následně získat volné letenky nebo upgrade do vyšší letecké třídy a tak ušetřit na svých cestovních nákladech. Cestující zároveň nepřichází o možnost sbírat BA míle za uskutečněné lety na svůj individuální účet a využít tak řadu lákavých výhod věrnostního programu Executive Club, “ říká Anna Ingham Grant, obchodní ředitelka pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko.
– red –