Knihy

Zákaznická věrnost

Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům… A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence. Kniha Zákaznická věrnost vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti.

V knize najdete:

  • inspiraci pro kteroukoliv společnost, která si chce naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence,
  • doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům,
  • zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům,
  • příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků (The Ritz-Carlton, FedEx, L. L. Bean, Chick-fil-A, Nordstrom a další).

O autorovi:
Ed Horrell
se psaním a přednášením o zákaznických službách zabývá již více než dvacet let. Moderuje rozhlasovou show Talk About Service (Hovory o službách). Je velmi oblíbeným řečníkem a absolvuje více než 120 přednášek ročně. Žije v Memphisu v Tennessee.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

Ed Horrel: Zákaznická věrnost
brožovaná vazba
formát knihy: 167 mm x 225 mm
160 stran černobílých
Datum vydání: únor 2008
Prodejní kód: KE0457
ISBN: 978-80-251-1905-1, EAN: 978-80-251-1905-1

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!