Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům… A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence. Kniha Zákaznická věrnost vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti.
V knize najdete:
- inspiraci pro kteroukoliv společnost, která si chce naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence,
- doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům,
- zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům,
- příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků (The Ritz-Carlton, FedEx, L. L. Bean, Chick-fil-A, Nordstrom a další).
O autorovi:
Ed Horrell
se psaním a přednášením o zákaznických službách zabývá již více než dvacet let. Moderuje rozhlasovou show Talk About Service (Hovory o službách). Je velmi oblíbeným řečníkem a absolvuje více než 120 přednášek ročně. Žije v Memphisu v Tennessee.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.
Ed Horrel: Zákaznická věrnost
brožovaná vazba
formát knihy: 167 mm x 225 mm
160 stran černobílých
Datum vydání: únor 2008
Prodejní kód: KE0457
ISBN: 978-80-251-1905-1, EAN: 978-80-251-1905-1