Společnost Internet BillBoard a.s. spustila nový formát internetové reklamy. BillBoard Intextová reklama nabízí inzerentům nové formáty tzv. Bubliny Text, Logo, Flash nebo Video. Naopak majitelům webových stránek nový zdroj příjmu.
Mezi formáty Intextové reklamy s textem, zobrazením loga, flash animací nebo videem si mohou vybrat zákazníci společnosti Internet BillBoard (IBB). Intextová reklama se zobrazuje přímo v textu webové stránky po přejetí kurzoru myši nad zvýrazněným klíčovým slovem a krátkým setrváním. IBB je v České republice zatím jediným poskytovatelem tohoto vysoce efektivního formátu reklamy na internetu.
Pro inzerenty přináší Intextová reklama mnoho výhod. „Inzerenti zcela jistě ocení jeden z nejsilnějších image efektů ze všech dostupných formátů reklamy na internetu,“ míní předseda představenstva a generální ředitel IBB Karel Pavlíček. „Zobrazení reklamní bubliny probíhá vždy v zorném poli návštěvníka stránky a zobrazí se pouze tomu, kdo o ni po setrvání myši na klíčovém slovu požádá. Atraktivní formáty od textu po video rovněž výrazně rozšiřují možnosti zadavatelů, jak na svou značku, produkt či službu upozornit. Inzerenti budou mít také možnost volby mezi platbou za klik a za zobrazení,“ dodává.
Také pro majitele webových stránek bude Intextová reklama znamenat celou řadu výhod: nový zdroj příjmů, maximalizace příjmů, jednoduché nasazení kódů, přehlednější statistiky, cílení, kde přesně se reklama bude zobrazovat a hlavně neagresivní forma reklamy (neobtěžuje návštěvníky webové stránky). „Díky možnosti kombinace různých forem (bublin) reklamního sdělení přinese majitelům webových stránek šanci na větší výdělek – vyplácíme až 60% z příjmu po odečtení nákladů,“ dodává K. Pavlíček.
V nabídce IBB jsou tedy ode dneška k dispozici čtyři nové formáty Intextové reklamy. Bublina Text je určena primárně pro produktově orientované a na okamžitý výkon zaměřené kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky logu. U těchto typů bublin se platí za klik (PPC). Bublina Flash slouží především pro posílení image, ale i produktově zaměřené kampaně – záleží na koncepci zvoleného obsahu kreativy. Image dopad je zde velmi silný, neboť jsou v zorném poli oba spojovací prvky – zvýrazněné slovo či fráze a samotná bublina s reklamním obsahem. Bublina Video je vhodná rovněž pro image i produktové kampaně – pozornost návštěvníka je koncentrována na otevíranou bublinu, ale zobrazí se mu pouze po 5 vteřinách setrvání a chce-li vědět jaká reklama je k danému slovu či frázi připojena. U těchto typů bublin se naopak platí za zobrazení (CPT).
Podrobnější informace na:
http://www.billboard.cz/efekt-intext.php
http://www.billboard.cz/media-intext.php
– red –