Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – kosmetika

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Ke zjištění tohoto výsledku je používáno metody osobního dotazování. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Výzkum sponntání znalosti značek kosmetiky, provedený v červenci 2002 ukazuje, že spontánně nejznámější značkou kosmetiky je Nivea, kterou jmenovalo 50 % dotázaných. Na druhém místě se umístila značka Adidas (27 %).

Na dalších 3 místech se umístily shodně značky Avon, Dove a Fa (25 %), na šestém místě Old Spice (20 %).

Graf:
Kosmetika 07/2002

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!