V červnu odstartoval jedinečný internetový projekt mapující českou scénu reklamních obrazovek. Je kombinací databáze obrazovek využitelných pro reklamní účely a informačního portálu s edukativní části zabývající se efektivním využitím těchto médií.
„Databáze v den spuštění obsahuje na 770 lokalit s instalovanými 4000 reklamními obrazovkami a nadále se rozšiřuje o nové sítě venkovních a interiérových obrazovek, infokiosky a další zobrazovací zařízení.“ představuje SuperScreen.cz projekt manažer Leoš Smutný a dodává:“každá položka databáze reklamních obrazovek obsahuje porovnatelné parametry, jakými jsou denní návštěvnost, typ lokality, pozice zařízení a popis vlastností zařízení.“
Informační část webu je zaměřená na oborové novinky, zahraniční zpravodajství a postřehy z české scény. Edukativní složka odhaluje marketérům a reklamním pracovníkům potenciál mladého marketingového oboru – digitalního marketingu s podskupinou digital signage.
-red-