Marketingová kampaň však startuje již před samotným slavnostním otevřením, a to například v podobě speciálního promotion na Hitrádiu Crystal, kde se bude soutěžit o SPAR poukázky na nákup zdarma. Otevření nové prodejny také avizuje velká inzertní kampaň v Českolipském deníku a v ulicích města budou na tuto událost upozorňovat promo týmy v ekologických automobilech poháněných zemním plynem, ze kterých budou hostesky rozdávat čerstvou, zdravou snídani od společnosti SPAR. Tyto ekologické automobily vypouštějí do ovzduší o 90% méně škodlivin, než běžná auta.
Slavnostní otevření bude provázet bohatý program na pódiu ozdobeném vodopády čerstvých jablek, ve kterých se každou hodinu probudí víla čerstvosti, vznášející se nad pódiem. Na pódiu budou probíhat akrobatické výstupy a hudební vystoupení. Návštěvníci budou mít možnost shlédnout také pohádku pro děti od SPAR skřítků, vystoupení hudební školičky a zúčastnit se disko SPAR. Dětem SPAR skřítci nabídnou navíc malířskou výchovu.
Celý program bude prolnut moderátorskými vstupy a soutěžemi. Moderátor bude návštěvníkům předávat informace o tom, co vše mohou v tento den získat, zažít a vidět.
V den otevření dostanou zákazníci k jejich nákupu nákupní tašku zdarma. U každé pokladny bude navíc hosteska pomáhat zákazníkům s nákupy a rozdávat losy, na které budou moci vyhrát zajímavé ceny. Mezi hlavní výhry patří tři zájezdy pro dvě osoby do Paříže a další hodnotné ceny, jako například Apple i-Pod, fotoaparát a další.
-red-