Výzkum trhu

Synovate představuje divizi Customer Experience

Mezinárodní agentura pro výzkum trhu Synovate oznámila zahájení divize Customer Experience (divize Zákaznické zkušenosti), která spolupracuje se společnostmi jejichž cílem je vytvořit ziskovější vztahy se zákazníky.

Synovate Customer Experience zahrnuje obsáhlou škálu výzkumných řešení: výzkum zákaznické loajality a zapojení zaměstnanců do pracovních procesů, sledování výkonnosti, mystery shopping, měření návštěvnosti maloobchodníků a analýzy nákupního chování, automatizovaný sběr zpětné vazby zákazníků a konzultace řízení zákaznických zkušeností.

Dvě úplně nové nabídky vedou tvorbu produktů a služeb pod Experience Management neboli ExM, portfoliem, které reprezentuje více než 20 let zkušeností získaných z práce přímo se zákazníky. ExM Customer nabízí 360o pohled na celkovou zkušenost zákazníků, čímž identifikuje a stanovuje priority ve specifických oblastech, které řídí loajalitu zákazníků a skutečně ovlivňuje ziskovost značky. Druhou novinkou je ExM Tracker, dynamická, kompletní a cenově efektivní platforma pro sledování každodenní výkonnosti kontaktů se zákazníky v reálném čase.

Za vytvořením této divize stojí představa více integrované nabídky našim klientům a to z různých oblastí výzkumu, říká Brent Stewart, Executive Sponsor Synovate Customer Experience. „Potřeby našich klientů mohou být obecně klasifikovány jako jedny z následujících: vytvořit silné značky, které jsou na trhu vnímány jako prémiové, vytvořit a dodat na trh výrobky, které se prodávají, a za třetí vytvořit ziskové vztahy se zákazníky. Toto jsou podobné potřeby, pro které byly vytvořeny divize Brand&Communication (Značka&komunikace), MarketQuest (a Customer Experience.”

Steward dodává, že interakce mezi těmito třemi dimenzemi velkou měrou dodává hodnotu návrhům nabízených všemi divizemi. „Spotřebitelé mají očekávání o značkách, které je většinou formováno komunikací, používáním nebo některými dalšími zkušenostmi. Používání výrobků nebo služeb buď tato očekávání naplní nebo nenaplní, což ve výsledku vede ke stupni spokojenosti zákazníka. To je poté posíleno – nebo naopak utlumeno – stupněm zákaznické zkušenosti, která doprovází samotný produkt: in-store, prodavač, služby a další.

Larry Crosby, Chief Loyalty Architekt této nové divize, říká, že klienti stále více hledají komplexnější porozumění, jak smysluplně udržovat své vztahy se zákazníky. „Synovate má jedinečnou pozici k poskytování efektních pohledů a porozumění mnoha faktorům, které odpovídají na otázku, jak jsou zákazníci spjati se značkami, výrobky a službami na trhu. Naší vizí je stát se bez diskuze vedoucím globálním poskytovatelem měření a řízení zákaznických zkušeností.“

Více informací o Synovate Customer Experience a ExM produktech je dostupných na www.synovate.com/experienceit/ .

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!