Contactel v návaznosti na rozhodnutí regulátora o nových propojovacích poplatcích snižuje také ceny hlasové telekomunikační služby Voice Plus, která je určena podnikovým zákazníkům.
„Stejně jako Linka 1055 určená pro domácnosti je i služba Voice Plus pro firemní zákazníky založena na volbě operátora, která zákazníkům přináší nejen úsporu nákladů, ale i další zkvalitnění, např. v podobě rychlejšího sestavení hovoru,“ říká David Capoušek, ředitel vývoje produktů společnosti Contactel. Zákazníci služby Voice Plus mají zajištěnu plnou podporu obchodního i technického oddělení včetně instalace dialeru a mohou využívat online internetovou aplikaci Set Box, která jim poskytuje dokonalý přehled o struktuře hovorů a nákladů.
Služba Voice Plus je nabízena prostřednictvím přímého prodeje a rozsáhlé sítě obchodních partnerů Contactelu v celé České republice. Bližší informace lze získat na nových webových stránkách Contactelu www.contactel.cz , kde je možné službu i objednat.