Společnost Carrefour ČR zařadila e-mail marketing mezi své komunikační aktivity jako součást internet marketingu.
Řešení pro využití e-mail marketingu, které je založeno na technologii Actum.Zine, připravilo internetové studio Actum.
E-mail marketing je velice účinným nástrojem marketingu na internetu, je vhodný pro budování loajality, získání zpětné vazby, pravidelnou komunikaci a firemní publikace. Carrefour zvolil tuto cestu pro pravidelné informování svých zákazníků o slevách a novinkách v síti svých prodejen. „Strategie, kterou pro nás společnost Actum připravila, plně vyhovuje vysokým nárokům, které klademe na komunikaci se zákazníky. Inovativní a spolehlivé řešení umožňuje přesné cílené oslovení a vyhodnocení dopadu komunikace,“ řekla Linda Erebai z oddělení Customer Marketing Carrefour ČR.
Actum.zine je softwarová aplikace pro přípravu a handling e-mail marketingových kampaní a firemních časopisů. Hlavní výhodou jsou ucelené a přesné informace a statistiky, pomocí kterých je možné vyhodnotit úspěšnost kampaně.