Reklama

EASTLOG 2008 – logistický kongres úspěšně zrealizován

Tato významná událost na poli logistiky a dopravy ve střední Evropě připravila bohatý program s řadou novinek. Celkem 11 programových částí kongresu přineslo jak nejnovější informace k logistickému trhu a trendům, tak příležitosti pro setkání a networking s logistickými profesionály. Business Arena, Konference, Regionální dny, Setkání dopravy, Logistics HR Forum, Firemní semináře, Logistický Business Mixer, Návštěva logistických center, Moderní IT systémy v logistice a RFID-EPC kulatý stůl – to vše byl kongres EASTLOG 2008.

„Letošní EASTLOG byl pro nás velmi klíčový,“ zhodnotila manažerka kongresu Irena Seibertová, Group Logistics Projects Manager společnosti ATOZ EVENT. „Projekt prošel zásadní změnou podoby z lokálního fóra na regionální kongres logistiky a dopravy, zažil mnoho inovací a vyzkoušel nejrůznější pilotní nástroje a komunikaci. Rozšíření za hranice naší země, naplnění pojmu ,kongres’ v realitě a zatraktivnění programu pro návštěvníky – to byla hlavní motta Eastlogu 2008. Ohlasy účastníků jsou pozitivní, proto věříme, že se nám podařilo nastolit novou etapu projektu.“

BUSINESS ARENA A JEJÍ PROGRAM
Nová myšlenka centrálního místa kongresu EASTLOG – koncept Business Areny byla účastníky přijata velmi kladně. Prezentovalo se zde 50 významných hráčů na poli logistických služeb, produktů a technologií, probíhal interaktivní program se soutěžemi, připraven byl jak široký odborný, tak i společenský program – to vše mělo za následek, že se Business Arena stala skutečným místem pro obchod mezi firmami poskytujícími a využívajícími logistické služby na středoevropském trhu. Regionální rozšíření kongresu se promítlo především v programu Regionálních dní, na kterém spolupracovali významné asociace, média a pražské ambasády ze zemí Maďarska, Polska, Rumunska a Slovenska. V programu regionálních dní se představila řada významných osobností (např. Martin Varačka z Colliers International nebo Alfonz Antoni z Evropské Logistické Asociace ELA), kteří pohovořili na aktuální témata trhu logistiky ve svých zemích. Dalším doprovodným programem Business Areny byly Firemní semináře, které ukázaly nejnovější informace k projektům a plánům konkrétních firem podnikajících v logistice. Kongres EASTLOG využily pro svoje vlastní korporátní akce dvě společnosti – GS1 Czech Republic a Barco. GS1 Czech Republic uspořádala kulatý stůl na téma RFID-EPC a Barco připravilo celodenní workshop na téma Moderních IT systémů v logistice.

„Eastlog 2008 zůstal tím, čím byl, a zároveň se mění. Zůstal místem pro získávání důležitých informací, sdílení novinek a trendů, navazování kontaktů, napomáhá rozvoji logistiky v ČR. Zároveň se ovšem posunul novým směrem, a podle mého mínění to byl krok tím správným směrem. Všechny tyto důvody nás vedou k účasti na EASTLOGU – chceme být součástí tohoto procesu.“ uvedl k novému konceptu kongresu EASTLOG Jan Klesňák, ředitel marketingu z BT Česká republika, která je pravidelně zlatým partnerem kongresu EASTLOG.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!