Společnost Henkel letos opět figuruje jako přední sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji, které se koná od 2. do 18. května v Kanadě. Spojení s nejvýznamnější hokejovou událostí, sledovanou diváky po celém světě, je pro Henkel příležitostí posílit povědomí o firmě nejen na severoamerickém kontinentu. Poprvé společnost Henkel využila netradičního spojení mužského sportu a tradiční cílové skupiny svých výrobků v roce 2004, když se stala oficiálním sponzorem hokejového mistrovství světa v České republice.
Hokej je sportem, který je velmi populární napříč kontinenty, zejména v Kanadě, Rusku, Spojených státech, České republice, Slovensku, Německu a též ve skandinávských zemích Švédsku a Finsku. Ty všechny pro firmu Henkel představují velmi důležité trhy. Pro letošní mistrovství v Kanadě byly zvoleny značky Purex, Right Gard a LePage, které jsou na severoamerickém kontinentu již dobře etablovány. Po celou dobu šampionátu bude na mantinelech kolem hrací plochy k vidění samozřejmě také korporátní logo Henkel.
Mimo hokeje společnost Henkel dlouhodobě podporuje celou řadu významných sportovních událostí na národní i mezinárodní úrovni. V posledních letech to byla např. mistrovství světa v házené a plážovém volejbalu.
Kromě soutěží na nejvyšší úrovni se firma Henkel prostřednictvím své iniciativy Henkel Smile aktivně angažuje také v podpoře různých charitativních sportovních projektů a organizací. V tomto roce již společnost věnovala 15 tisíc eur na podporu kanadského projektu KidSport, který byl založen v roce 1993 a má za cíl podporovat ve sportování finančně znevýhodněné děti. Doposud program takto pomohl již více než 50 tisícovkám dětí.
-red-