iBOOD.com, přední evropský internetový obchod na principu „one deal a day“, tedy výhodné nabídky jednoho vybraného produktu během jednoho dne, podepsal spolupráci se společností Ataxo, která pro něj bude centrálně zajišťovat marketing ve vyhledávačích. Ataxo bude pro iBOOD.com, který v současnosti působí v 19 zemích Evropy, zajišťovat veškerou správu PPC kampaní. Jde o spolupráci v hodnotě přes 3 000 000 eur ročně.
„Je pro nás stále obtížnější vést správu kampaní z Nizozemí, protože zde na ni chybí kvalifikovaní pracovníci,“ uvedl Dennis Sanders, ředitel pro vývoj a marketing. „Naše mezinárodní zaměření vyžaduje pevnou kontrolu režijních nákladů. Celeovropská spolupráce s centrem ve střední Evropě nám umožní růst ve všech zemích, ve kterých působíme a zároveň dokážeme díky efektivnější správě kampaní snížit marketingové náklady.“ Ataxo bude pro iBOOD.com spravovat kampaně v 19 zemích, a je tak jedinečným partnerem. Během procesu výběru se ukázalo, že Ataxo je jedinou společností, která je schopna zajistit služby ve všech požadovaných zemích a jazycích. iBOOD zaznamenal za poslední dva roky nárůst obratu o 500 % a nedávno otevřel pobočky v polské Poznani a v Berlíně.
– red –