V dubnu se v Kyjevě uskutečnil desátý ročník konference BrandsPoint. Do ukrajinské metropole se na jednu z nejprestižnějších marketingových událostí sjeli brandingoví specialisté z celého světa. Tématem letošní konference bylo „Budování a řízení lifestylových značek“. České agentury v Kyjevě reprezentovali Khaled El Tohami a Douglas Kaufman z Cocoonu.
Mezinárodní fórum BrandsPoint každý rok určuje aktuální vývoj strategií nadnárodních značek, nabízí prostor pro výměnu informací a zkušeností s budováním značek na globálním trhu. Profesionálové, kteří se každý rok na konferenci setkávají, pomáhají definovat nové trendy, hledat efektivní technologie a představují své odborné studie. Na BrandsPoint dostávají slovo odborníci, kteří mají dlouholeté zkušenosti s budováním nadnárodních značek. Mezi řečníky se představili například Martyn Tipping nebo Melisa Davis, autorka knihy Více než jen jméno. Se zájmem se setkaly také příspěvky zástupců české agentury Cocoon. Khaled El Tohami přinesl nový pohled na B2B branding, Douglas Kaufman se zaměřil na smysl symbolů při tvorbě obalového designu.
A jaké trendy letošní ročník fóra BrandsPoint předpovídá? Jak svou značku odlišit v dnešním světě stále sílící konkurence, nadbytku zboží na trhu a technologické vyrovnanosti jednotlivých produktů? „Měli byste rozumět životnímu stylu a dobře znát touhy a sny vašich zákazníků. Nabídnout jim pocit důležitosti a úspěšnosti. Sledujte trendy, které ovlivňují komunitu vašich zákazníků a pracujte s opinion leadery,“ vzkazuje Khaled El Tohami českým brand managerům.
-red-