Poté, co zahájila své digitální vysílání na LCD obrazovkách v pražském Palladiu a také v obchodním komplexu Plzeň Plaza, rozšiřuje komunikační agentura FILIP Media svou vysílací a reklamní síť o další dvě atraktivní zóny, o nákupní centrum Metropole Zličín a o Aquapalace Praha, obří vodní zábavní centrum, které se 7. května otevírá v Česticích.
V areálu čestlického aquacentra, největšího ve střední Evropě, vybudovala agentura rozsáhlou síť outdoorových a indoorových reklamních ploch. Síť obsahuje asi třicítku citylightových vitrín, 12 billboardových a 5 bigboardových ploch, 12 dílčích sítí reklamních rámečků, nástěnné fólie, plachty a bannery. A samozřejmě nechybí ani digitální okruh LCD monitorů, kterých je celkem 54. V nákupním centru Metropole má pouze jednu plochu, zato nepřehlédnutelnou. Jde o velkoplošnou obrazovku se zpětnou projekcí. Měří 4 x 2,25 m a je umístěna v patře s restauracemi před vstupem do multikina. Vysílací schéma v celé digitální síti je stejné: zpravodajství, horoskopy, tipy, kam za kulturou, reklamní bloky.
Na podporu startujících projektů připravila agentura pro zadavatele reklamy zajímavou cenovou nabídku: „Ti, kteří si v průběhu května nebo června rezervují reklamní časy pro svou kampaň v Palladiu a v plzeňské Plaze, dostanou zdarma na stejné období reklamní prostor v síti LCDček v čestlickém aquaparku a na velkoplošné obrazovce v Metropoli,“ říká Aleš Klíč, generální ředitel společnosti FILIP Media.
-red-