Kosmetická firma Avon nabízí nově svým zákazníkům analýzu pleti v rámci Anew roadshow, která probíhá v obchodních centrech českých a moravských měst v průběhu dubna a května tohoto roku. Odborné poradkyně zde pomocí speciálního přístroje nejen určí typ pleti zákaznice, ale zároveň doporučí vhodnou péči o pokožku pomocí produktů luxusní kosmetické řady Anew.
„Jako firma přímého prodeje považujeme možnost odborného poradenství pro naše zákaznice za nesmírně důležitou. I proto patří Anew roadshow, během které plánujeme oslovit až 15 000 žen – návštěvnic, k významným marketingovým aktivitám naší společnosti v letošním roce,“ vysvětluje Lucie Baierová, PR Senior Team Leader společnosti Avon.
Anew road-show navštíví od dubna do května všechna větší česká a moravská města (přesný rozpis naleznete na konci tiskové zprávy). Celodenní akce pro zvané i náhodné návštěvníky se v jednotlivých městech koná od 11 do 18 hodin před OC Tesco Stores. Kapacita dermatologické laboratoře umožní základní vyšetření až 300 osob za den. Sofistikované vyšetření čeká na 50 zákaznic Avonu s platnými vouchery nebo pozvánkami. Majitelky pozvánek se mohou těšit také na lehké bio občerstvení ve fresh baru a masáž šíje v relaxační zóně. Poradce na zdravou výživu doporučí zájemcům, jak správně pečovat o pokožku zevnitř. Pro všechny je připravena také expozice Růžové jízdy, kterou Avon každoročně pořádá v rámci kampaně boje proti rakovině prsu.
Partnerem akce je společnost Tesco, distributor bio potravin a zdravé výživy řady „Healthy living“ a „Organic“.
-red-