Poštovní spořitelna myslí na „levorukou menšinu“
Poštovní spořitelna a první kamenný obchod pro levoruké (Left Hand International) ve střední a východní Evropě uzavřely ojedinělou dohodu o spolupráci. Jejím stěžejním obsahem je možnost získat 10% slevu pro levoruké klienty Poštovní spořitelny a zaměstnance ČSOB na všechny druhy zboží v tomto obchodě.
Obchod pro levoruké.
Veřejnost v České republice se prvního specializovaného obchodu pro levoruké občany dočkala teprve nedávno. Na adrese www.levaruka.cz byl po vzoru většiny civilizovaných zemí otevřen internetový obchod a později i jediný kamenný obchod v ČR (Křižíkova 109, Praha 8 – Karlín).
Poštovní spořitelna dlouhodobě pracuje s vybranými skupinami klientů – ať už se jedná o mladé a dospívající, seniory, handicapované nebo třeba i neziskové organizace. Proč ne tedy levorucí spoluobčané? Banka navíc chápe vztah s klientem nejen pouze pro oblast produktů, ale vstupuje s ním do trvalého vztahu, kdy mu chce být spolehlivým partnerem. Je oporou při řešení jeho běžných potřeb. A to může být i tento případ.
Byť jde o produkty a výrobky specializované pro levorukou klientelu, možnost získat 10% slevu mají nejen levorucí klienti Poštovní spořitelny, ale samozřejmě všichni klienti či zaměstnanci této banky. Ve vztahu k levorukým lidem jde o první spolupráci takového rozsahu s komerčních subjektem v ČR.
Jak získat slevu
K tomu, aby klienti Poštovní spořitelny a zaměstnanci ČSOB obdrželi 10% slevu na veškeré zboží, musí splnit základní identifikační kroky.
Při nákupu přes internet:
Zákazník kromě všech ostatních položek ve formuláři v nákupním košíku zaškrtne “ano” u otázky “Jste klientem Poštovní spořitelny?”. Po odeslání objednávky je přesměrován na stránky Poštovní spořitelny, kde potvrdí, že je klientem této banky. Poté mu bude odečteno 10% z celkové ceny objednávky.
Při nákupu v kamenných obchodech (Praha, Brno):
Zákazník se při nákupu v obchodě prokáže svojí MAXKARTOU Poštovní spořitelny a poté obdrží 10% slevu z ceny nákupu.
-red-