Výzkum trhu

Které finanční produkty patří mezi nejoblíbenější

Společnost GfK Praha provedla v 1. – 4. čtvrtletí 2007 výzkum využívání finančních produktů mezi českou populací. Výzkumu se účastnilo 6000 respondentů ve věku 15 – 79 let.

Nejvíce, a to třetina (33,8 %), respondentů využívá z uvedených finančních produktů stavební spoření a také vcelku přetrvává oblíbenost vkladní knížky, kterou vlastní 14 % respondentů. Spořící účet má zřízeno 8 % respondentů, termínovaný vklad 5,7 %, a podíl v investičním fondu využívá 1,7 % z nich.

Které finanční produkty patří mezi nejoblíbenější

Zájem o využití finančních produktů během následujících 12 měsíců
Zájem začít využívat vkladní knížku během následujících 12 měsíců projevilo 0,3 % dotázaných, stejné procento by mělo zájem o spořící účet a termínovaný vklad, o stavební spoření 1,9 % a o podíl v investičním fondu 0,2 % dotázaných.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!