Publikace je určena těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, také studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu.
Čtenář se dozví:
- jaké existují základní marketingové definice
- co rozumíme marketingovým řízením a proč je v praxi důležité
- jaká marketingová strategie je kdy vhodná
- jak připravit životaschopný marketingový plán
- co spadá pod marketingové makro a co pod mikroprostředí
- jak provést analýzu portfolia
- co vše dokážeme vyčíst z chování zákazníků
- nakolik je důležitá segmentace trhu a jak ji využít
- proč a kdy je třeba provádět marketingový výzkum
- jak pracovat s tzv. marketingovými prvky – produktem, cenou, distribucí i propagací
- že vstup na zahraniční trh nemusí být ani tolik náročný, že záleží na formě a načasování
O autorovi:
Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Na Masarykově univerzitě v Brně vedl v 90. letech Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, financované Kongresem USA a na tamní Ekonomicko-správní fakultě vyučoval marketingové předměty (marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum). Společně s partnery z Vysoké školy v Haagu založil Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně a na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, kde zastává funkci rektora. Je zástupcem České republiky v řídícím výboru International Association on Public and Non Profit Marketing.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.
Prof. PhDr. Miroslav Foret, Csc.: Marketing pro začátečníky
brožovaná vazba
formát knihy: 167 mm x 225 mm
160 stran černobílých
Datum vydání: únor 2008
Prodejní kód: KE0478
ISBN: 978-80-251-1942-6, EAN: 978-80-251-1942-6