Knihy

Marketing pro začátečníky

Publikace je určena těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, také studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu.

Čtenář se dozví:

  • jaké existují základní marketingové definice
  • co rozumíme marketingovým řízením a proč je v praxi důležité
  • jaká marketingová strategie je kdy vhodná
  • jak připravit životaschopný marketingový plán
  • co spadá pod marketingové makro a co pod mikroprostředí
  • jak provést analýzu portfolia
  • co vše dokážeme vyčíst z chování zákazníků
  • nakolik je důležitá segmentace trhu a jak ji využít
  • proč a kdy je třeba provádět marketingový výzkum
  • jak pracovat s tzv. marketingovými prvky – produktem, cenou, distribucí i propagací
  • že vstup na zahraniční trh nemusí být ani tolik náročný, že záleží na formě a načasování

O autorovi:
Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Na Masarykově univerzitě v Brně vedl v 90. letech Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, financované Kongresem USA a na tamní Ekonomicko-správní fakultě vyučoval marketingové předměty (marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum). Společně s partnery z Vysoké školy v Haagu založil Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně a na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, kde zastává funkci rektora. Je zástupcem České republiky v řídícím výboru International Association on Public and Non Profit Marketing.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

Prof. PhDr. Miroslav Foret, Csc.: Marketing pro začátečníky
brožovaná vazba
formát knihy: 167 mm x 225 mm
160 stran černobílých
Datum vydání: únor 2008
Prodejní kód: KE0478
ISBN: 978-80-251-1942-6, EAN: 978-80-251-1942-6

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!