Cestovní kancelář Fischer jako jeden z partnerů Prvního plesu reklamy využila možnost oslovit lidi z komunikační branže netradiční formou, a to prostřednictvím kampaně realizované agenturou Proximity Prague.
Na tisíc kontaktů směřoval spolu s pozvánkou na ples direct mail, kterým byla papírová stupnice symbolizující míru opálení z různých destinací. Na zadní straně byl uveden kontakt na VIP linku CK Fischer. V tašce rozdávané při odchodu z plesu získal každý návštěvník jako dárek samoopalovací krém se sdělením „Do ničeho vás nenutíme“. Samoopalovací krém tak byl podaný jako alternativa k cestě za sluncem, přičemž je evidentní, co je lepší si vybrat…
Proximity Prague poskytuje služby marketingového poradenství a vytváří komunikační kampaně při využití digitálních i klasických médií. Navrhované komunikační strategie zohledňují principy integrovaného marketingu a one-to-one komunikační filozofie. Výsledkem je široká škála marketingových řešení orientovaných na prodejní výsledky, budování značky a věrnost zákazníků.
-red-