Reklama

Aetna pracuje s německým vercajkem

Komunikační agentura AETNA od začátku března launchuje na český trh značku německého ručního nářadí TRIUSO. V zemi původu je nářadí TRIUSO vysoce ceněno profesionály. Také proto je AETNA českým zákazníkům představuje prostřednictvím headlinu Německý vercajk.

Kampaň bude po celý rok pulzovat na vybraných stanicích rozhlasové sítě MMS. Podpoří ji lokální billboardová komunikace a komunikace v prostorách vybraných stavebnin. Pro ZZM, spol. s r.o., která je výhradním distributorem značky TRIUSO na český trh, AETNA realizuje rovněž produktové tiskoviny a webovou prezentaci. Komunikace je specifická tím, že vsází na germanismy v češtině, které jsou obvyklé právě u uživatelů zednického nářadí.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!