O 38 procent se podařilo LG Electronics meziročně zvýšit prodej LCD monitorů v České republice. Zatímco v roce 2006 zákazníci koupili více než 130 tisíc monitorů s logem LG, v loňském roce to bylo téměř 185 tisíc kusů. Za mimořádnými prodejními výsledky stojí především nová prodejní strategie, kterou česká pobočka zahájila v loňském roce. Společnost LG Electronics patří mezi největší výrobce spotřební elektroniky na světě.
Nejpopulárnějšími modely jsou multifunkční displeje M228WA a M228WD, které umožňují skloubit práci se zábavou. „Monitory lze využít pro běžné kancelářské aplikace stejně jako pro hraní počítačových her,“ uvedl Radek Forman, Marketing Manager IT z LG Electronics CZ. Zabudovaný televizní tuner (analogový i digitální) zajišťuje příjem televizního signálu, ke komfortu diváka přispívá i širokoúhlá obrazovka o velikosti 22 palců (55 cm). Díky těmto parametrům patří mezi nejčastější uživatele studenti, úsporu místa a další parametry rovněž oceňují lidé v domácích pracovnách.
Stále objemnou prodejní kategorií tvořily 19“ obrazovky, jež míří převážně na malé pracovní stoly. Trendem loňského roku byl přechod k větším rozměrům, o čemž vypovídá rostoucí obliba 20“ modelu L204WS-SF. Mezi další úspěšné výrobky LG patří displej L226WTQ, který si zákazníci oblíbili pro jeho elegantní černý design, vysoký kontrast 5000:1 a nízkou dobu odezvy 2 ms.
V roce 2008 se LG Electronics soustředí na čtyři produktové směry. Těmi jsou multifunkční monitory, displeje s USB připojením k počítači a ploché obrazovky s rozšířeným spektrem viditelných barev. Na stoly profesionálů míří panely S-IPS.
-red-