HSBC Bank, jedna z největších světových bankovních a finančních institucí, spustila v rámci uvedení služeb HSBC Premier na českém trhu svou novou internetovou prezentaci. Její součástí je i multimediální microsite představující prémiové bankovní služby, kterou návštěvníci naleznou na adrese www.vitejte.hsbc.cz a jejíž kreativní i technologické řešení vzniklo v agentuře MEDIA FACTORY.
„Stejně jako služby HSBC Premier, i jejich webovou prezentaci charakterizuje jedinečnost, profesionalita a preciznost. Ve společnosti MEDIA FACTORY jsme našli partnera, který dokázal bezezbytku ztvárnit naše představy a jehož kreativní přístup výrazně přispěl k výsledné podobě prezentace, na kterou již v tuto chvíli zaznamenáváme nadšené reakce našich klientů,“ říká Will Kemble-Clarkson, Head of Regional Marketing HSBC Bank.
Pod značkou HSBC Premier nabízí banka HSBC novou generaci osobního bankovnictví pro klienty s vyššími příjmy. Významu projektu odpovídá bohatost internetové prezentace, která je svým kreativním zpracováním, uživatelským komfortem a komplexností grafického rozhraní na českém internetu unikátní.
Průvodcem webovou prezentací je virtuální bankéřka, která návštěvníkům poskytuje informace o produktech. Tato forma komunikace navozuje osobní vztah potenciálního klienta s bankou, což je zároveň významný atribut představovaných služeb. Uživatelské prostředí se aktivně přizpůsobuje rozlišení monitoru i velikosti otevřeného okna tak, aby bylo dosaženo maximální reálnosti zobrazeného prostředí. Celkový příjemný dojem dotváří například také možnost využití titulků či relevantní synchronizace obsahu.
Prezentace služeb HSBC Premier z dílny MEDIA FACTORY představuje směr, kterým se vyvíjí nová generace internetových aplikací. Multimediální webové prezentace se globálně jeví jako velmi efektivní, tato forma sdělení podporuje celkový dojem návštěvníka i účinnost samotného reklamního sdělení. Na českém internetu je tato skutečnost ještě umocněna tím, že se jedná o jeden z prvních rozsáhlejších počinů tohoto druhu.
– red –