S propagací firemního a individuálního dárcovství, ale i s výběrem důležitých témat a způsobu jejich prezentace na veřejnosti bude Nadaci VIA pomáhat agentura Ciszewski Public Relations. „Poskytujeme firmám poradenství v oblasti komunikace a tam bezesporu patří i široká oblast CSR (Corporate Social Responsibility). Nemůžeme svým klientům jen radit, že by měli pomáhat neziskovým organizacím, a sami aktivně nic nepodnikat. Proto jsme se spojili s Nadací VIA,“ říká k tomu Eva Karasová, ředitelka Ciszewski Public Relations.
„Naše nadace funguje dobře, ale všechno se dá dělat lépe. Svou spolupráci jsme zaměřili především na podporu dárcovství. Věřím, že naše aktivity pomohou zvýšit objem prostředků, které do neziskového sektoru míří, “ dodal Jiří Bárta, výkonný ředitel Nadace VIA.
Jedním z prvních výsledků spolupráce byla tisková zpráva informující o vývoji počtu dárců a objemu darů v letech 2000 až 2006. „Tuto tiskovou zprávu jsme vydali koncem února, neboť právě nyní firmy i jednotlivci připravují podklady pro svá daňová přiznání a právě o hodnotu darů si mohou snížit základ daně z příjmu,“ říká Eva Karasová. Kromě toho agentura pomáhá s výběrem a umisťováním zajímavých témat do různých médií. „Mezi našimi dárci je celá řada zajímavých osobností, pro které je dárcovství naprosto samozřejmé. A právě jejich zkušenosti by mohly inspirovat i další,“ dodává Jiří Bárta.
-red-