Média

Česká pojišťovna inovuje Modrou vlnu

Zcela nový koncept Modré vlny, sponzoringu dopravního zpravodajství na regionálních rádií sítě MMS, nasadila od března Česká pojišťovna. Koncept „Kontrasty“, který pro Českou pojišťovnu připravila agentura Mather Communications, je založen na kontrastu zvuků, na který je navázáno sdělení od České pojišťovny.

V konceptu „Kontrasty“ vzniklo pro Modrou vlnu České pojišťovny celkem třicet desetivteřinových sponzorských vzkazů, které nenásilně posluchačům přináší imageová i produktová sdělení České pojišťovny. Zvuky uvozující každý ze spotů představují kontrastní situace či momenty ze života, na které navazuje sdělení České pojišťovny.

Příklad sponzorského vzkazu:
„Slyšíme zvuky pily, pravidelně se zařezávající do dřeva. Tento zvuk v momentě přebije na plné obrátky puštěná cirkulárka. Následuje hlas: souseda si nevyberete. Ale toho, kdo Vám pojistí chatu ano! Česká pojišťovna, partner Modré vlny.“

Speciální sponzorský projekt „Modrá vlna České pojišťovny“, který probíhá již od roku 1999, využívá sítě rádií MMS, kam patří Černá Hora, Hitrádio Faktor, FM Plus, Fajn North Music, OK, Orion, Vysočina, Crystal, Krokodýl, Zlín, Dragon, Blaník a City. Změna konceptu Modré vlny České pojišťovny je součástí nových komunikačních aktivit, které mají za cíl posílit vnímání České pojišťovny jako moderní a dynamické společnosti.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!