Počet návštěvníků značkových prodejen O2 již překročil magickou hranici 10 milionů. Podle statistik společnosti Telefónica O2 se tak stalo 29. února 2008 mezi 17. a 18. hodinou. Ke stejnému dni byla také ukončena tipovací soutěž, která probíhala od 21. ledna 2008 ve všech značkových prodejnách O2. Celkem 10 návštěvníků získalo atraktivní výhru v podobě LCD televizoru a služby O2TV na jeden rok zdarma.
„Návštěvníci našich prodejen tipovací soutěž přivítali s nadšením. Nejvíce se jim líbilo spojení 10 milionů a 10 výher. Jsme rádi, že jsme je touto cestou mohli odměnit za přízeň, kterou nám věnují,“ říká Luděk Šantora, ředitel prodeje pro značkové prodejny společnosti Telefónica O2 Czech Republic a dodává: „Měsíce leden a únor jsou obvykle prodejně nejslabší. Dle analyzovaných dat k nám však letos zavítalo víc návštěvníků než obvykle. Díky soutěži se nám tedy podařilo udržet stabilní čísla návštěvnosti.“
V soutěži měli možnost tipovat všichni návštěvníci značkových prodejen O2, a to vyplněním a odevzdáním tipovacího letáku s odpovědí na soutěžní otázku:“Kolik návštěvníků celkem vešlo do značkových prodejen O2 od 8,00 hodin dne 2. ledna 2007 do 18,00 hodin dne 31. prosince 2007?“. Pouze 5 % tipujících se svou odpovědí přiblížilo správnému číslu, které je 8 428 837 návštěvníků. Deset soutěžících s nejpřesnějším tipem získalo LCD televizor Philips a digitální televizi O2TV na jeden rok zcela zdarma.
„Z výhry mám obrovskou radost. Zúčastnila jsem se několika soutěží, ale zatím bez úspěchu. Teď se mi konečně podařilo vyhrát. A pořádně – novou televizi a spoustu programů a filmů. Nadšená je celá naše rodina. Služby O2 využíváme již dlouho a jsme s nimi maximálně spokojeni,“uvádí jeden ze šťastných výherců, paní Jarmila Klefersteinová.
Do značkových prodejen O2 zavítalo v období konání soutěže více než 1,5 milionu návštěvníků.
-red-