Necelý měsíc před konáním premiéry mezinárodní odborné konference Bio Summit 2008 (koná se 27.3.2008 v Průmyslovém paláci na Výstavišti v Praze) je zjevné, že se tato událost stane klíčovým setkáním podnikatelů a odborníků zabývajících se ve středoevropském prostoru trhem s bio produkty.
Již závěry jiné prestižní události, světového veletrhu biopotravin BioFach v německém Norimberku, hovoří jasnou řečí – biopotraviny na vyspělých trzích již nejsou okrajovou záležitostí stávají se součástí hlavního proudu a maloobchodníci ani výrobci se do budoucna nebudou bez biopotravin ve svém portfoliu schopni vůbec rozvíjet. I v České republice spotřeba biopotravin dramaticky narostla meziročně o cca 60% (!) a analytici předpovídají nebývalý růst a vysoké zisky těm, kteří nezaváhají a včas se na obchodním trhu zorientují.
V tomto kontextu v březnu spouští Ministerstvo zemědělství (prostřednictvím Státního zemědělského intervenčního fondu – SZIF) mohutnou propagační kampaň na podporu spotřeby biopotravin v ČR a prezentaci o tom, jak správně může podnikatel tuto kampaň využít, představí právě na Bio Summitu zástupce agentury, která projekt realizuje.
Bio Summit 2008 přináší nejen nápady a inspiraci pro nové produkty, ale i tipy, jak ušetřit a kde získat nové distribuční a prodejní kanály. Tyto a další informace jsou určeny především pro management maloobchodních řetězců, současných či potenciálních výrobců biopotravin, specializovaných bioprodejen, nezávislého maloobchodu, gastro provozoven a hotelů a velkoobchodů. Bio Summit dále navštíví zástupci reklamních, průzkumných a servisních agentur, svazů, asociací, státních institucí a médií.
Generálním partnerem Bio Summitu 2008 je společnost Billa, organizátory společnosti Blue Events (dříve INCOMA Consult) a Green Marketing. Více informací o akci včetně on-line registrace lze získat na adrese www.biosummit.cz.
– red –