LEWIS Communications, globální PR agentura se sídlem v Londýně, přichází do České republiky. Otevřela pobočku v Praze a její celosvětová síť nyní představuje více než třicet kanceláří. Pražská kancelář začala pracovat 3. března a bude poskytovat služby v oblasti public relations na území České republiky, a také na Slovensku. Otevřením české pobočky reaguje agentura LEWIS na poptávku svých zákazníků, kteří chtějí posílit své obchodní aktivity v centrální Evropě. Pole působnosti LEWIS se tak kromě západní Evropy, Ameriky a Asie výrazně rozšíří i ve střední Evropě. Již v roce 2007 otevřel LEWIS pobočku v Budapešti a letos otevře i polskou pobočku ve Varšavě.
Vedením nové pobočky LEWIS v Praze byl pověřen Dr. Vítězslav Horák. Poslední čtyři roky působil v mezinárodních PR agenturách v Německu, kde zodpovídal za aktivity klientů v Česku a na Slovensku. „Ve střední Evropě vidíme obrovský prostor pro růst. Tradiční cesty PR ze západu na východ se v současné době mění. Lokální firmy se snaží proniknout na nové trhy a hledají PR partnera, se kterým můžou expandovat do více regionů prakticky ihned,“ říká Vítězslav Horák.
Agentura LEWIS vznikla v roce 1995 v Londýně a její silnou stránkou jsou zejména informační a komunikační technologie. Kromě oblasti ICT se portfolio zákazníků LEWIS postupně rozšiřuje o spotřební elektroniku, turismus a cestování. V letech 2006 a 2007 byl LEWIS britským časopisem PR WEEK zařazen mezi finalisty soutěže o mezinárodní agenturu roku (International Consultancy of the Year). Kromě sítě plně vlastněných poboček pod logem LEWIS agentura provozuje i dceřinnou značku OCTANE PR, která se zaměřuje na oblast B2C komunikace. K mezinárodním zákazníkům LEWIS patří firmy Lexmark, Sanyo a Salesforce.com.
-red-