Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera zprovoznil novou podobu svých internetových stránek. Inovovaný design zdůrazňuje orientaci operátora na firemní zákazníky, přináší přehlednější uspořádání poskytovaných informací a nabízí množství konkrétních případových studií. Nové stránky díky tomu slouží jako inspirace firem při výběru konkrétních řešení a stanovení potřeb, které jim může telekomunikační operátor vyřešit. Na doprovodných fotografiích vystupují zaměstnanci firmy.
„Čas letí na internetu neuvěřitelným tempem. Nejen samotné informace, ale také grafika velmi rychle stárne. Stárnutí se logicky nevyhnulo ani našim stránkám. Proto jsme se rozhodli pro jejich modernizaci, a to jak grafickou, tak i obsahovou,“ říká Tereza Vránková, ředitelka úseku marketingu společnosti GTS Novera, a dodává: „Nový design zdůrazňuje naši orientaci na firemní zákazníky, tedy segment, na který se soustředíme především.“
Inovovaný web přináší také přehlednější uspořádání firemních i produktových informací. Ty jsou doplněny množstvím aktuálních případových studií, díky kterým mohou potenciální zákazníci získat konkrétní představu o využití nabízených telekomunikačních služeb a řešení.
„Dosavadní web byl strukturován primárně dle produktů. Nyní se dostává do popředí členění dle jednotlivých zákaznických segmentů,“ vysvětluje Petr Vyhnálek, manažer marketingové komunikace společnosti GTS Novera. „Při jeho tvorbě jsme spolupracovali se zaměstnanci. Na místo standardních fotografií z databank, které působí poněkud sterilně, jsme zvolili doprovodné fotografie, na nichž se objevují konkrétní zaměstnanci naší firmy. Stránky tak získaly osobitější a přátelštější vzhled,“ upozorňuje na netradiční pojetí použitých fotografií.
-red-