Společnost Citrix Systems, Inc. (NASDAQ: CTXS), světový lídr v oblasti infrastruktury pro poskytování aplikací, oznámila, že Connect!, přední český magazín pro IT profesionály, udělil produktu EasyCall od společnosti Citrix ocenění „Nejlepší produkt roku 2007“.
Toto prestižní ocenění je udělováno pouze jednou do roka, a to třem společnostem ve třech různých kategoriích: Hardware, Software a Služby. Ocenění Nejlepší produkt roku je udělováno produktům, které byly v příslušném roce otestovány redakcí a ukázaly se být výtečnými, jejich výkony odpovídaly hodnotám uváděným výrobci nebo na nich redaktory nebylo shledáno cokoliv negativního. Produkty, které splní tuto podmínku, jsou následně porovnávány mezi sebou z pohledu technických i uživatelských vlastností, dokud nejsou vybrány tři nejlepší z nich. Řešení Citrix EasyCall se nakonec stalo pro rok 2007 absolutním vítězem.
O produktu Citrix EasyCall
Řešení EasyCall přináší nejjednodušší a nejintuitivnější způsob integrace komunikačního rozhraní do kterékoliv aplikace v rámci stávající firemní infrastruktury pro poskytování aplikací. Aplikace s integrovanou technologií EasyCall obsahují jednoduchou click-to-call funkcionalitu, jejímž prostřednictvím je možné telefonovat z kteréhokoliv čísla v rámci firemního telefonického systému, což zvyšuje produktivitu a snižuje poplatky za volání u mobilně pracujících. Funkcionalita EasyCall je zahrnuta jako standardní a nezpoplatněná součást platinových edicí produktů Citrix NetScaler pro webové aplikace a Citrix XenApp (dříve Presentation Server) pro Windows aplikace.
Na slavnostním ceremoniálu byl přítomen také Volker Schmeisser, regionální manažer společnosti Citrix pro východní Evropu, který zde převzal cenu přímo z rukou šéfredaktora magazínu Connect! Lukáše Honka.
„Získané ocenění považuji nejen za potvrzení kvalit konkrétního produktu; je to především pocta pro tým lidí, kteří si uvědomují, co zákazníci potřebují a co je třeba jim nabídnout,“ uvedl Volker Schmeisser. „Pro společnost Citrix je toto ocenění velkou motivací i závazkem do budoucna přicházet s ještě originálnějšími a inovativnějšími produkty.“
-red-