Služby

Interspar ještě čerstvější

Obchodní řetězec Interspar přichází s novou imageovou televizní kampaní zaměřenou na kvalitu a čerstvost. Televizní spot nasadí Interspar na obrazovkách televizních stanic ČT1, ČT2, Nova a Prima.

Novým televizním spotem tak Interspar po úspěšných tiskových a instore kampaních „Čerstvý desetiboj“ s tváří Intersparu Romanem Šebrlem a „Interspar za čerstvost“ v roce 2007 dále pokračuje ve své profilaci na čerstvost a vysokou kvalitu prodávaných produktů a v prohlubování důrazu, který na tyto vlastnosti svého zboží klade. „V jednoduchosti je krása. Tak by se stručně dalo popsat motto naší nové kampaně, která na obrazovce jistě přispěje k odlišení Intersparu od konkurence,“ říká Petr Jindra, marketingový ředitel Spar ČOS.

Interspar ve svém novém třicetisekundovém televizním spotu nepoužívá žádné záběry prodejní plochy, personálu, dodavatelů ani Romana Šebrleho. Nahrazují je detailní záběry kvalitních potravin, které se za zvuku podmanivé hudby proměňují v chutný oběd či večeři, dle času nasazení spotu.

Nová kampaň s televizní reklamou v čerstvém stylu odstartuje 5. března. Na vzniku kampaně se kreativně podílel marketingový tým společnosti Spar. Produkci kampaně zajistila agentura MELON FX. Média pro Interspar nakoupila agentura Médea.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!