Agentura pro výzkum trhu Synovate oznámila akvizici SPSL, vedoucího evropského poskytovatele nástrojů pro měření návštěvnosti předním maloobchodníkům.
Založená v roce 1989 se sídlem v Milton Keynes ve Velké Británii, SPSL ročně monitoruje více než jednu miliardu návštěv ve více než 4600 maloobchodních provozovnách ve Velké Británii. Působí v 15 zemích v Evropě a Severní Americe. Mezi klienty SPSL patří nejúspěšnější firmy z mnoha sektorů.
Hlavní výkonný ředitel Synovate Adrian Chedore řekl, že akvizice SPSL byla dalším krokem kupředu v expandující firemní nabídce v této důležité oblasti.
„Vrcholoví maloobchodníci spoléhají na vysokou úroveň analytických nástrojů, retailovou expertízu a technické know-how, které jim pomáhá měřit, řídit a vylepšovat svůj ochod. SPSL Detail Traffic Index je v Británii považován za národní měřítko toku nakupujících v obchodech.“
„Tyto služby skvěle doplňují Synovate Aztec, který sleduje retailový obchod a je ‚obchodní měnou‘ v potravinovém sektoru. Jakmile Synovate vyvine budoucí nabídky v retailovém prostoru, zaměříme se na to, aby SPSL hrál vedoucí roli ve vyvíjení těchto produktů.“
Obchodní ředitel SPSL Dominic McGuinness řekl: „Jsme velmi nadšeni možností stát se skutečně globálním hráčem, kterou tato dohoda představuje. Naši zákazníci, zaměstnanci a dodavatelé si mohou být jisti, že v důsledku tohoto kroku nenastanou žádné personální změny kromě těch, které si bude vyžadovat další expanze.“
Výkonný a technický ředitel SPSL, Paul Tombs dodal: „Pohlížíme na tuto akvizici jako na ovoce úsilí, které jsme všichni v SPSL vynaložili k vytvoření nejdůvěryhodnější a nejpreciznější technologie spojenou s těmi nejlepšími analytickými nástroji. Toto je vítězství jak pro Synovate, tak pro SPSL a pro všechny naše maloobchodní zákazníky.“
– red –